Autor Wiadomość
mritula
PostWysłany: Sob 2:00, 02 Lut 2008    Temat postu: REGULAMIN FORUM!!!

REGULAMIN FORUM


1. Nowi użytkownicy forum powinni w pierwszej kolejności zapoznać się z Regulaminem i sprawami organizacyjnymi zanim zaczną poruszać się po pozostałych działach forum.
Mile widziane będzie też przywitanie się z użytkownikami i napisanie paru słów o sobie w dziale PRZEDSTAWIAM SIĘ

2. Wszelkie sprawy dotyczące suwaczków, obrazków i zdjęć proszę poruszać w dziale TEST
Proszę nie zaśmiecać wątków. Posty dotyczące suwaczków i zdjęć zamieszczone w innych wątkach będą usuwane.


3. Użytkownicy usunięci z forum ze względu na zbyt małą ilość postów mają prawo ponownego zarejestrowania się.
Jeśli pomimo ponownej rejestracji użytkownik nadal będzie miał zerową lub minimalną (mniejszą niż 10) liczbę postów zostanie usunięty z forum.

4. Aktywacji konta należy dokonac w ciągu 48 godzin.
W przypadku nie otrzymania maila aktywującego konto proszę o zgłoszenie tego faktu U ADMINISTRATORA

5. Proszę o rozważne wklejanie zdjęc dzieci i swoich (nie wklejajcie zdjęc gołych dzieci)

6. Proszę zwracać uwagę na używanie opcji ZMIEŃ, jeśli chcecie dodać coś po wysłaniu posta.
Chyba, że od wysłania poprzedniego posta w tym samym wątku minęło, co najmniej 60 minut i nikt nie odpisał w międzyczasie. Notoryczne nie używanie będzie karane ostrzeżeniami.
Moderatorzy będą też usuwać posty nie wnoszące nic do dyskusji (typu "nie wiem, ale pozdrawiam").

7. Prosimy o nie pisanie z CAPS LOCKIEM, a wiec drukowanymi literami, co w netykiecie uważane jest za krzyk.

8. Pod rozwagę każdego użytkownika daję poszanowanie prywatności na forum.
Sprawy poruszane na PW lub w działach zamkniętych nie powinny trafiać na forum publiczne lub inne forum bez zgody osoby zainteresowanej.

9. Wszelkie przejawy dyskryminacji, ubliżania lub wulgaryzmy pod adresem innych użytkowników będą karane usunięciem z forum.

10. Jeśli wystapią jakieś problemy dotyczace funkcjonowania forum, błedów na wątkach lub cokolwiek innego, najpierw proszę zwrócić sie do Moderatora danego działu, w którym problem wystapił, a później do Administratora, jeśli problem nie zostanie wyjaśniony.
Wszelkie błędy można zgłaszac na PW lub w dziale "Pytania i sugestie do administratora".

11. Reklamy będą usuwane bez uprzedzenia.
Zezwala się na umieszczenie w podpisie linku do innego forum, ale nie reklamowanie go w osobnych wątkach, w postach lub poprzez PW do użytkowników forum.

12. Można mieć tylko jedno konto na forum.
W przypadku wykrycia, iż jedna osoba ma dwa lub więcej kont na forum jedno z kont zostanie usunięte.

13. Niedopuszczalne jest aby nick składał się z jednej literki, podkreślników, cyfr lub znaków nie mających określonego znaczenia, adresów stron www. Osoby o takich nickach będą usuwane bez ostrzeżenia. Proszę również o staranne dobieranie swojego nicka, gdyż nie ma możliwości jego zmienienia.

14. Zabrania się umieszczania, rozpowszechniania i propagowania treści takich jak odnośniki oraz sumy kontrolne do licencjonowanych gier, programów, muzyki, filmów i innych produktów objętych prawem autorskim.

15. Uprasza się o zwracanie szczególnej uwagi na pisownię, interpunkcję i ortografię postów. Proszę o unikanie literówek.

16. Administrator i moderator zastrzegają sobie prawo kasowania, edytowania i przenoszenia postów/tematów na danym forum.

17. Prosimy o dostosowanie swoich podpisów do wielkości monitora w ten sposób, żeby podpis jednej osoby nie zajmował całej widoczności strony. W szczególności dotyczy to się zdjęć wklejanych w podpisy.

18. Forum nie jest miejscem na reklamę innych serwisów, chyba że dopuszcza to komentarz danego działu. Wszelkie treści o charakterze spamu są zabronione i będą natychmiast usuwane oraz zgłaszane do abuse operatora.

19. Wklejenie tekstu nie Twojego autorstwa spoza forum (cytowanie) może nastąpić wyłącznie z podaniem autora, wyłącznie za jego zgodą oraz bez ingerencji w treść.

20. Moderatorzy forum mają prawo do korekty, zmian lub usunięcia z forum dowolnego postu bez podania uzasadnienia.

21. Właściciel forum nie ma obowiązku kasowania postów opublikowanych na forum, nawet jeżeli ich autor wyrazi takie życzenie.

22. Każdy zarejestrowany użytkownik wyraża zgodę na okresowe otrzymywanie pod podanym adresem e-mail poczty elektronicznej.

23. Cenimy wolność słowa, ale z poszanowaniem godności. Nie wyśmiewaj i nie obrażaj innych użytkowników.

24. Masz kilkanaście słówek do zamieszczenia? Zrób to w jednym poście!

25. Pisz na temat danego forum, unikaj WIELKICH LITER w tytułach i treści, nadaj Twojej wypowiedzi adekwatny tytuł (w przypadku tłumaczeń podawaj wyłącznie wyrażenie do przetłumaczenia), cytuj z umiarem.

W przypadkach, których niniejszy regulamin nie wymienia, obowiązuje zasada zdrowego rozsądku.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group